sobota, 11 listopada 2017

Mr Pancake

Hej, czas na post o jednym z najsłodszych miejsc w Krakowie.




W Mr.Pancakes pierwszy raz pojawiłam się za namową przyjaciół. Z początku byłam sceptycznie nastawiona do tego miejsca ponieważ nie przepadam za słodyczami. Od wizyty w lokalu zmieniło się to i teraz jestem tam bardzo często.




Wnętrze jest surowe co bardzo dodaje uroku temu miejscu, atmosfera swobodna a co najlepsze klimat, małe lampki zamiast stołów stare przemalowane beczki.




Jeżeli chodzi o menu miło mnie zaskoczyło, karta zawierała coś dla koneserów słodyczy jak i mięsożerców. W lokalu możemy także skosztować shake’ów, gorącej czekolady w chłodniejsze dni oraz drinków.



W tej zaskakująco przytulnej amerykańskiej restauracji byłam kilka razy, o rożnej porze.
Pewnego razu wybrałam się tam wieczorem, to miejsce jest inne tętni życiem jeszcze bardziej niż w dzień.
Próbując zamówić coś musiałam chwilkę się naczekać w kolejce.




Restauracja urzekła mnie tym że, jest niej bardzo swobodna i luźna atmosfera która każdemu się spodoba.




Jak tam dotrzeć? 
Otóż tu znajdziemy małą przeszkodę, ponieważ restauracja jest umiejscowiona w dość trudnym do dojścia miejscu bez mapy google.
Mr.Pancake znajduje się na ul.Dolnych Młynów, w terenach dawnych fabryk tytoniu.
Myślę że dojść tam pomoże wam nawigacja.



Z ręką na sercu mogę polecić tą restauracje na każdą okazje, wieczorne wyjście ze znajomymi czy lunch z przyjaciółką.



Sara



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz