wtorek, 29 sierpnia 2017

Czarnogóra

Hej
W tym poście chciałabym pokazać i przekonać was, że Bałkany warto zobaczyć. Zaczniemy od przepięknej, malowniczej i baaardzo gorącej Czarnogóry.




Swoimi bogactwami naturalnymi, boskimi plażami, czystymi jeziorami i przepięknymi górami przyciąga niemałą uwagę. Jest idealnym miejscem na wypoczynek nie tylko ze względu na swoje położenie i panującą tu pogodę, ale także niezwykła historia i tradycja są warte poznania.




Apartamenty w których mieszkają turyści wybudowane są na w górach. Większość z nich ma przepiękny widok na morze.



     
Przejeżdżając granicę Czarnogórską, spotkaliśmy się z dość nietypowym jeziorem zaporowym. Co w nim było taki niecodzienne? Czystość i wielkość. Pivsko Jezero jest drugim największym jeziorem w Czarnogórze.





 Za dnia piękna i pełna kolorów (lecz w nocy jeszcze magiczniejsza) miejscowość Rafailovici w której byłam 9 dni. Każdy z nich był gorący, ale dla takich widoków warto trochę się pomęczyć.




Najbardziej popularne w Czarnogórze są oczywiście plaże. Te najpiękniejsze znajdziemy w Budvie. Niezwykła jest również wyspa Św. Stefana, którą nazywa się również wyspą milionerów.




W jednych z kilku dni mojej podróży do Czarnogóry postanowiliśmy razem z moją rodziną zwiedzić miasto Kotor, położone nad zatoką Kotorską, a miejscowość służy jako port dla statków.
Na samej zatoce znajduje się 9 wysp, a przebywając tam czułam się jak w raju.




Podczas rejsu zatoką zwiedziłam także niebieską grotę. Kiedy do niej wpłynęliśmy, byłam pod wrażeniem. Woda porażała czystością, a jej błękitny kolor sprawiał, że każdy miał ochotę do niej wskoczyć.




Opisując to miejsce chciałam was zachęcić do zobaczenia tego malowniczego kraju. Pokazałam wam dużo zdjęć, ale to tylko skrawek z tego, jak naprawdę to wygląda.
Mam nadzieję że każdy z was będzie miał okazję zwiedzić ten Bałkański raj.



Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz